tisdag 12 november 2013

Trött morgon...

Gomorron. Idag är jag trött... vaknade dessutom med sån där tung huvudvärk som gärna dyker upp med en förkylning. Får hoppas att den släpper av lite frisk luft och frukost. Jag behöver en dag utan huvudvärk så jag kan göra det jag har planerat med skolarbete.

Återstår att se om dagen tillbringas hemma eller i skolan. Det är smidigt att sitta i skolan, hemmet syns ju inte då. Men dom har haft problem med wifi'en och kan jag inte använda den kan jag ändå inte göra allt jag tänkt... Får se hur jag gör...

Först ska i alla fall barnen iväg till skola/fritids och dagis och jag ska äta frukost. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...