söndag 10 november 2013

Söndag och fars dag.

Tidig söndagsmorgon. Hade gärna sovit en stund till men näe... Men jag måste i alla fall inte kliva upp ännu. Tony och Oskar gör sig redo att åka iväg på match, Emilia sover och Malin ser på tv. Det är lugnt hemma just nu. Sebastian är förresten på läger. Så jag misstänker att han sover. ;-)

Dagen igår lugnade ner sig när vi kom iväg på kalas för svågern. Tony och Sebastian åkte iväg på match och sen släppte Tony av Sebastian med dom andra scouterna.

Idag är det visst fars dag. Det blir ett samtal till min pappa. Pappan i det här hemmet får en god middag ikväll. Tror jag. ;-)

Under dagen ska tjejerna roas. Får se vad vi hittar på... Vädret verkar inte vara det roligaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...