fredag 15 november 2013

Från det ena till det andra.

Från chokladprovning till lussekatter och chailatte. Eftersom jag var så tidigt i stan passar jag på att gå i affärer som inte finns på hemmaplan. Jag hade dock missat att just den affär jag valde först öppnar elva. Så det får bli en fika så länge. Med provmaterialet inför imorgon.

Inlägget skulle ha postats igår. Varför jag inte gjorde det minns jag inte. Blev väl distraherad av nåt. På kvällen kollade vi som vanligt på Hela Sverige bakar tillsammans med Johanna. Gårdagens fika blev en jättegod saffransrulltårta med choklad/mascarponefyllning. Så gott!!!

Idag har jag vaknat på strålande humör, barnen var på bra humör, örat som dummade sig igår känns okej idag och bland det bästa av allt så var vågen på bra humör (utan att jag har gjort nåt). Nu laddar jag inför dagens nationella prov. Uppsatsskrivning i många timmar... Men det ska nog bra. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...