fredag 15 november 2013

En belöning satt på sin plats!

Den skriftliga delen av svenskans nationella prov är avklarad. Det var lättare än jag trodde. Jag hade förväntat mig att vi skulle skriva mycket mer än vi faktiskt behövde. Att det sen var ett intressant ämne gör ju inte saken sämre. Litteratur och Enid Blyton var ämnen som passade mig riktigt bra. Så bra att jag var klar långt före utsatt tid. Nu hoppas jag att det jag har skrivit är tillräckligt bra betygsmässigt med. Det kändes bra i alla fall. Så bra att jag unnade mig en subway meal med chips till.  ;-)

Om en dryg vecka väntar andra delen av nationella provet. Det är muntligt inom ungefär samma ämne. Jag borde kunna få ihop det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...