måndag 18 november 2013

Fan skit och piss!

Jäkla skit! Piss och helvete med!
Min mobil har en förmåga att hänga sig med jämna mellanrum. Startar jag inte om den på en gång så brukar den bli varm... Ja, ja... Jag borde kanske ha gjort nåt åt det... Men, men... Idag hängde den sig. Och jag startade om. Men den startade inte upp. Efter typ en kvart stod den fortfarande bara och visade "samsung". Startade om den igen. Då återställde den sig. Yeay! Den tappade minneskortet = den känner inte av några appar. Och jag kan inte hämta hem apparna heller. Moment 22 deluxe!
Stoppade in minneskortet i datorn och kunde rädda lite kort. Men det flesta korten ligger på mobilen... Tänkte återställa minneskortet. Då behövs nån jäkla pinkod. Som jag inte kan... Blääää!!! Nu ska jag testa att se om den där synkningen med google funkar... Sista hoppet liksom...

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...