tisdag 1 oktober 2013

Välkommen oktober!

Äntligen är den här, oktober! Jag har faktiskt längtat! I år är det här en månad där mycket skoj händer. Vad sägs om underBARA BARN, Bloggmiddagen, hotellövernattning som några exempel?

Det är vacker höst ute. Jag älskar alla färger. Dom gör mig positiv. Och mörkret så här i början, när hela dagen fortfarande är ljus men man ändå kan tända ljus till frukost och på kvällen. Så härligt!

Nackdelen ska väl vara att jag vaknar så förbaskat trött just nu. Men ska se om det blir bättre med hjälp av att använda timer på fönsterbelysningen i vardagsrumsfönstret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...