tisdag 15 oktober 2013

Sjukt.

Kort efter att jag gick hemifrån i morse hade Malin kräkts. Stackars henne. Och phu, jag slapp ta det. För en sån hemsk mamma är jag. Jag avskyr kräk!
Med feber har hon sovit av och till under dagen men från eftermiddagen var hon vaken. Hon fick i sig lite cola och lagom när vi skulle äta middag var hon hungrig. Riktigt hungrig. När jag gick hemifrån två timmar senare hade hon fått behålla en portion ris och kokt kyckling. Nu återstår att se vad natten bjuder på och om nån mer kommer drabbas. Och jag kommer noja resten av veckan. Yups. Kräkfobi it is.

Och så där butter blir man när man inte få slänga i sig hur mycket mat som helst. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...