tisdag 15 oktober 2013

Sjukling, vab och träning.

Jahapps. Då är det nästas tur att få feber. Malin vaknade på sitt bästa gnälligaste humör idag. Går från strålande glad till suraste citronen på två röda. Efter frukosten lade hon sig i soffan för att titta på bompa och när jag kom ut till henne såg hon allt annat än pigg ut. Hon kändes lite varm så jag plockade fram en febertermometer. Är nog första gången hon tempas med en muntermometer så det va lite svårt men vi lyckades mäta upp 37,9 grader i alla fall. Så feber är det. Idag får hon vara hemma med pappa. Jag har lektion och sjukgymnasten. Och minst en dag till blir hon hemma...

Själv ska jag som sagt träna hos sjukgymnasten idag. Jag känner mig inte alls peppad den här gången. Samtidigt så vet jag att jag kommer vara nöjd efteråt och jag behöver det. Men ändå. ;-)

4 kommentarer:

  1. Stackars liten :(.. Blev lite nyfiken vilken gräns har du för dina barn när det gäller att ha feber:?!...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt över 38 räknas alltid som feber. Under går jag även på allmäntillståndet. Mina barn har inte så hög temp friska så vid 37,5-37,9 märks och syns det oftast på dom att dom är sjuka. Skulle aldrig nånsin skicka barn med feber till dagis och skola.

      Radera
  2. Det är inte roligt att vara barn och vara sjuk! Jag är inne på 6:e veckan! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch vad jobbigt! Hoppas det går över snabbt.

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...