onsdag 16 oktober 2013

En lång natt följs av en lång dag...

Natten som gick var låååång. Så otroligt lång! Jag lade mig ganska tidigt men låg och huttrade ni sängen och kunde inte alls slappna av. Somnade till och vaknade efter en kort stund igen. Lägg till att Malin vaknade minst en gång i timmen mellan elva och tre och var törstig. Dessutom vaknade Emilia av mardrömmar. Sen ringde klockan strax efter sex på det... Så idag är jag en aning trött... Jag hoppas jag orkar hålla mig vaken till Grey's Anatomy ikväll. Veckans bästa tvtimme. ;)

Malin mår mycket bättre idag. Inga mer kräkningar. Och hon äter. Men vi räknar det som magsjuka så än så längde får hon inte träffa andra. Imorn blir det en dag tillsammans för henne och mig. Idag är Tony hemma med henne då jag har lektion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...