fredag 18 oktober 2013

Plugga och shoppa!

Så, då har jag bänkat mig i köket med datorn! Jag ska labba i naturkunskapen och tänkte kombinera det med lite samhällskunskap. ;) Hoppade över dagens träning då en envis förkylning får mig att leva med huvudvärk, lätt frossa och en känsla av allmän hängighet.

I eftermiddag blir jag nog tvungen att ta med barnaskaran för lite shopping. Vi konstaterade i morse att både Oskar och Emilia behöver ha varmare stövlar och Malin måste ha vettigare vantar i det här vädret. Får se om vi kommer iväg. Det lockar inte direkt...

2 kommentarer:

  1. Komiskt med bilden:),, precis sådana vantar köpte jag till cazzi förra veckan :)... Men då galon modellen inte modellen vinter!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är galon jag är ute efter. Inte nödvändigtvis det märket. :)

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...