fredag 18 oktober 2013

Labba, läsa, längta!

Så, då har jag labbat klart! Fast uppgiften är inte klar. Det ska ju skrivas lite med... Vad det handlade om? Försurning. Med hjälp av olika jästblandningar skulle jag få se vad som händer i flaskorna. Var faktiskt lite kul.

Jag bestämde mig för att skippa shopping idag. Orkar helt enkelt inte. Jag ska ta mig ut i det strålande solskenet en liten stund och sen ska jag nog ge mig på min bok en stund. Kom av mig i läsandet men känner att jag vill bli klar med den. Och så längtar jag efter makens middag. Han har lovat mig potatisgratäng i kväll! Så jäkla gott ju!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...