tisdag 22 oktober 2013

Höstrusk och jultankar...

Oj vilket höstrusk det är ute idag! Jag hann lämna Malin men inte hem innan det började. Å andra sidan hann jag hem innan det blev riktigt illa.

Fast det stör inte mig jättemycket att det är sånt väder. Jag stannar inne med mina skolböcker och har tänt ljus för att få lite mys. Lägg till en kopp te och det känns ganska bra. :)
Fast jag måste erkänna att när det är så här mörkt i lägenheten längtar jag efter julen! Att kunna fylla på med en massa mysig belysning överallt i lägenheten. Och byta gardiner längtar jag efter. Jag älskar mina gardiner i köket! Men skulle vilja ha nytt i vardagsrummet. Skulle kunna tänka mig något liknande det på bilden...

1 kommentar:

  1. Ja längtan till advent och juletid finns hos mig också:)... Vill byta ut mina höstgardiner jag Me:).. Är ju så härligt att få snö och ljuset de för med sig!!
    Ge mig snö istället för höst rusk, som i för sig kan vara mysigt de med fast i mindre mängder:)..

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...