måndag 21 oktober 2013

Experiment och skadad!

Idag har jag verkligen lyckats plugga. Det känns riktigt bra. Och det slutade med att jag gjorde om labben för att verkligen hänga med i det jag skrev om. Det roliga var att jag fick bättre resultat nu än i fredags. :-)

När ungarna kommit hem, och alla tre herrar gett sig av på äventyr,  plockade jag ordning i köket och fixade disken. I diskhon stod en havregrynskartong som jag stoppade ner skräp i.  Det blev överfullt så jag stoppade ner handen för att trycka till.  AAJJJ!!! Jag glömde bort att jag hade stoppat ner locket till en konservburk. Det blev ett rejält skärsår i handen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...