tisdag 22 oktober 2013

Såna där härliga överraskningar!

Jag drog iväg upp till Handen tur och retur innan dagishämtning. Jag skulle sälja en bok. Tjejen som skulle ha den var lite sen och hade dessutom svårt att hitta. Stressad sprang jag ner till tåget. Jag hade inte tid att missa det, hade redan tummat lite på tiden för hämtning. Kommer flåsande ner på perrongen - och upptäcker att tåget är drygt en kvart försenat. Inte en chans att komma i tid alltså...

Ringer till dagis som glatt svarar att Sebastian precis har hämtat Malin! Älskade unge! ♥ Jag frågade om han ville hämta Malin när jag åkte iväg men han sa nej då. Tydligen ändrade han sig. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...