måndag 21 oktober 2013

En bra start och ut med sommaren!

Den nya veckan har fått sig en riktigt bra start. Bortsett från att jag vaknade med ont i halsen. Jag fick vakna i lugn och ro och valde att tända en massa ljus i köket i stället för att tända lampor. Jag älskar att börja dagen så! Och barnen kom upp på bra humör dom med.

Nu är alla barn på skola och dagis och jag har precis kommit hem. Idag är det plugg för hela slanten som gäller. Det kliar i fingrarna att få byta lite gardiner i kök och vardagsrum men det får vänta till i kväll. Och ja, det behövs. Det är varken påsk eller sommar längre och gardinerna passar bättre då. Nu ska höstgardinerna upp. Dom får sitta några veckor innan det är dags för julgardinerna. Jag vill ha det lite mer mysigt!

1 kommentar:

  1. vad mysigt med massor av levande ljus. jag måste nog ta tag i den där storstädningen snart (om jag orkar) så att jag kan piffa till alla bord med ljus sen. Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...