torsdag 15 augusti 2013

Sista dagen!!!

Det är en stor dag idag. Det är Emilias sista dag på dagis! Shit säger jag bara! Hur kan den redan vara här?! Det känns så sjukt overkligt och samtidigt så otroligt rätt på samma gång. Min stora lilla tjej!

Imorgon börjar hon på fritids. Det är efterlängtat och lite läskigt. Jag vet att det kommer gå jättebra. Det börjar kompisar från dagis och finns jättebra personal. Och så kommer ju Oskar finnas i huset bredvid.

Idag har Emilia bestämt att hon ska bjuda på glass idag. Sagt och gjort! Jag köpte glassen redan igår så vi slipper släpa med den idag. En present är fixad med. Ska bli kul att se hur den bemöts. :-)

1 kommentar:

  1. Ja men åh vad tiden bara rusar iväg ibland... Det där minns jag som ett stort steg i barnens liv :) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...