lördag 17 augusti 2013

Första dagen avklarad...

Efter att ha lämnat av Malin på dagis igår gick vi till skolan, jag och Emilia. Det var en väldigt pratglad tjej jag hade med mig. Ute på skolgården mötte vi en av fritidspersonalen. Hon frågade genast om Emilia ville se sin hylla. Stor lycka!

När det väl "ringde in" fick jag en blyg tjej med mig som krampaktigt höll sig i mammas arm. Allt eftersom tiden gick släppte det mer och mer och när det var dags att gå hem var hon sur att hon inte fick stanna längre. ;-)

På eftermiddagen kom grabbarna hem och familjen är nu samlad igen. Vi åt en god middag tillsammans och när tjejerna somnat såg vi på Percy Jacksson och kampen om åskviggen. Efteråt pratade vi om ifall det fanns en uppföljare. Den visade sig ha premiär på onsdag nästa vecka. ;-)

Idag ska jag på me&i-visning hos Sofie innan vi till kvällen är bortbjudna till barnens kusin och sambo.

2 kommentarer:

  1. Från vilken ålder funkar filmen? Maja läser böckerna nu men tycker mellan varven att de är lite småläskiga så jag vet inte om hon bör se filmen nu eller när hon är lite äldre.

    SvaraRadera
  2. Åh förstår verkligen om hon är trött efter första dagen på fritids. Många intryck som ska landa. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...