torsdag 8 augusti 2013

Perfekt väder!

Åh vad det är skönt med en mellandag. Ja, vädermässigt alltså. Det är mulet och på förmiddagen regnade det en liten skur med. Det känns ju faktiskt bättre att sitta inne om det är sånt här väder än när det är strålande solsken. ;)

Bortsett från pluggandet skall jag nu också flytta möbler. Igen. För imorn kommer dom och ska sätta fast telefonsladden i väggen. När vi fick den nya sladden häromåret så sattes den inte fast, och drogs dessutom framför möbler istället för bakom. Vilket betyder att vi nu har för mycket sladd på golvet då en del av möblerna är flyttade på. Så stora garderoben i hallen måste bort. Och allt i hallen... Tur att vi inte är klara med datorhörnan ännu... Ännu roligare är att dom kommer nån gång mellan åtta och tolv. Sist kom snubben typ tjugofem minuter innan senastetiden... Ja, ja... Det blir nog bra... Och efter det ska vi bli klara i hallen är tanken. Då ska vi inte behöva flytta om allt igen...

Nä, nu ska jag hänga tvätt och sen hämta hem mina småmonster... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...