fredag 9 augusti 2013

Hårets vara eller icke vara...

Nja, icke vara lär det ju inte bli. För hår på huvudet tänker jag ha. Frågan är mer vad jag ska göra med håret. Lutar åt att det blir kort igen... Kollade nyss igenom min instagram. På i stort sett alla bilder från sista månaderna har jag uppsatt hår. Det är ju inte riktigt tanken med långt hår... Så jo, det får nog bli kort igen.

Sen är biten med färgen... Just nu är det mest nån skum rosablond nyans. Inte snyggt. Lite saknar jag min naturliga hårfärg... Men det blir nog kostsamt att hitta den igen... I alla fall om jag inte ska vänta ut den liksom... Rött gillar jag. Speciellt det knallröda. Men det å andra sidan kräver mer arbete, för utväxterna är inte snygga... Svåra val här i livet...



2 kommentarer:

  1. Den korta frisyren och rött är så snyggt på dig.
    Jag önskar jag kunde ha mitt hår rött men tyvärr tar inte färgen så jag kör med mitt mörkbruna.
    Här blir det page igen med uppklippt nacke. Saknar frisyren och den är smidig om man känner för att vara lat ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag gillar verkligen det röda. Men samtidigt är jag lika förtjust i mitt naturliga. Men det är ju såååå lång väg dit... ;)

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...