onsdag 14 augusti 2013

Naglar, sushi och tjejsnack!

Idag är det äntligen dags, efter en sommars uppehåll. Och jag har faktiskt känt mig lite naken. Ja, naglar alltså. Den här gången sviker jag ordinarie och smiter iväg på salong. Tänkte prova nåt nytt plus att jag får sällskap av Erika. Känns som plus i kanten att sitta där bredvid varandra och prata medan vi får naglarna gjorda.
Dessutom blir det sushi till lunch. Som jag längtar! Sist vi åt på det stället hade jag knappt provat sushi. Den här gången vet jag vad jag ger mig in på. Ska bli kul och se om jag hittar nån ny bit att prova. ;-)

Jag tänkte leta efter lite snygga armband med. Flera av favoriterna har gått åt. Nackdelen när man köper billigt. Å andra sidan har jag använt dom nästan dagligen i ett år så jag ska inte klaga. ;-)

1 kommentar:

  1. Tycker nog att du fått bra valuta för pengarna om du använt dem hela tiden i 1 år :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...