onsdag 14 augusti 2013

Check, check, check!

Naglar - check. Vilken skillnad att göra naglar på salong och hemma. Jag hade inte räknat med att det skulle vara så stor skillnad. Idag valde jag vita tippar. Tänkte måla dom lite snyggt sen. Var ju ett tag sen jag målade naglarna. Nöjd!

Sushi - check. Mums vad det är gott med sushi. Erika valde sashimi. Såg riktigt gott ut det med. Så det skulle jag kunna tänka mig att prova nästa gång.

Shopping - check. Eller ja, det beror på hur man ser det.  Hittade två par tunna tights för 15:- paret. Så jag passade på. Men nä, hittade inget annat idag.

Just nu lutar det åt att jag kör repris på förra årets klänning nästa helg. Men med tanke på att "alla andra" kör med nytt så lär det nog inte märkas. Hehe! Nu längtar jag verkligen. Ska bli så skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...