söndag 18 augusti 2013

Regnbågar, potatiskakor och tidiga mornar.

Det är ju tur att jag har lyckats vända tillbaka dygnet inför skolstarten nästa vecka. Men det känns så där att vakna klockan sju både lördag och söndag... ;-)

Igår regnade det mest hela dagen men inga stora mängder. Och det bästa är ju att man kan fuska med regnjackan på sommaren. ;-) Kvällen avslutades med solsken.  Och regn. Vilket skapade två otroligt vackra regnbågar. Under lång tid såg vi dom och hade det inte varit för att solen gick ner hade vi nog sett dom ännu längre.

Regnbågarna skapade en fin avslutning på kvällen. Vi bjöds på en riktigt god middag med bland annat en potatiskaka som Malin vräkte i sig av. Och alla vi andra tyckte om den med. Jag måste be om receptet på den! Mums!

På dagen hann jag och Emilia iväg på Sofies me&i-visning med. Mycket fina kläder. Önskar jag vade råd att handla massor. Men det får bli en annan gång.

Idag blir det en dag på hemmaplan. Vi måste städa lite inför nästa vecka. Känns så skönt när man kan börja en ny vecka med var sak på sin plats. Det underlättar så mycket tidiga mornar.  Och såna får vi gott om nu. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...