fredag 26 juli 2013

Vilken dag!

Vilken dag! Först läkarbesök. Borrelia konstaterad. Känns så där men ändå väntat. Det efterföljt att apoteksbesök och sen hemgång. Väl hemma blev det lite möblande. Och ja, telereparatören kom. Strax efter halv fyra. För att kolla läget och sen boka tid om två veckor.

Hans besök följdes av tjugoårskalas! Tonys systerdotter Mickis fyller 20 år och firades redan ikväll. Supergod middag och tårtor som gav beslutsångest! Vilken kväll!!!

Klockan är nu tjugo i tolv. Fyra barn sover och jag sitter på balkongen med ett glas vin,  några chokladbitar, levande ljus och bara ben. Jag har bara tagit på mig en kofta och termometern visar nästan 20 grader. Syrsorna är mitt sällskap och jag njuter! Och hör hur dom kalasar vidare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...