fredag 26 juli 2013

Inga lugna stunder här inte...

Hej och hå! Fullt ös, medvetslös. Eller nåt sånt... Även om inte hela hemmet är en stor röra så gör det ändå att det känns rörigt... Det tar sin lilla tid att få allting på sin plats igen. Idag väntar vi dessutom på nån snubbe som ska komma och fixa våra telefonkablar. Den som satte in nya satte inte fast dom nånstans. Och det känns lite onödigt att ställa tillbaka möbler som ändå måste flyttas på ännu en gång i så fall... Och eftersom tiden var bokad till mellan tolv och fyra har han fortfarande en knapp timme på sig... Drygt, javisst!

Men jag har i alla fall hunnit med att plocka in en massa böcker i bokhyllorna igen, och jag rensade så bra innan med. Och vi har skruvat ihop våran säng så vi slipper sova på golvet mer. ;o) Tyvärr kan jag inte göra så mycket mer just nu då vi ska få hem ett nytt skrivbord till hallen innan vi kan göra klart den biten.

Och ja, jag var till läkaren. Borrelia konstaterades och en tiodagarskur med penicillin skrevs ut... Nä, jag kanske skulle ta och bädda klart... Vill ju inte bara ha en säng, jag ska ju kunna sova i den med. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...