lördag 27 juli 2013

En sån här kväll...

...Känns det lite extra svårt. Jag sitter på balkongen och lyssnar på syrsorna och anländande pendeltåg.  Dom kommer ju precis utanför nästan...  Då kan jag känna ångest över att vi släppte ett radhus med utsikt från en stor uteplats mot skogen...

...Vetskapen om att jag om en månad hade kunna haft tystnadsen som sällskap istället för ljudet av pendeltåg och motorväg gör mig lite låg...

Visst är det skönt att barnen och jag bara hade tre minuters gångväg hem från festen men samtidigt... Tänk om vi hade kunnat bjuda hem hela familjen på grillpartaj!!!

Yups, det känns surt och ledsamt idag även om beslutet är rätt. Det är nog tanken på att somliga andra blev så förvånade över vårt nej som gör det lite tyngre idag. För tänk,  vi kunde ha flyttat om en månad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...