söndag 19 maj 2013

Trötta monster...

Suck och dubbelsuck! En trött mamma med en massa måsten är ingen bra kombination med övertrötta energiska barn. Nu har jag i kört ut dom en stund. Tänkte försöka hinna göra klart min psykologiuppgift under tiden.

Maken är på rymmen. Har och svärfar åkte iväg igår morse för att köra vår båt hit till Nynäs. Och för att slippa köra ca 10 timmar i ett sträck valde dom att sova på Korpen i natt. Synd bara att dom inte fick bättre väder.
Jag passade på att ta barnen på ett efterlängtat frisörbesök. Alla fyra barn klipptes. Och blev sååå fina! Sebastian valde att få en frisyr som gör att han ka spara till längre hår medan Emilia klippte av en hel del. :o)

Vi var borta nästan hela dagen och eftermiddagen blev bara lugn hemma. Vi laddade inför kvällens eurovisionsfinal. Jag har ingen aning om på vilken plats Sverige kom. Orkade inte se längre än fram till när det konstaterades att Danmark vann...

Nä, om man skulle ta tag i skolarbetet då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...