fredag 17 maj 2013

En aninig kallt och beslutsångest...

Bläddrade igenom instagram för att se vad jag hade missat under lektionen. Det fanns väldigt många instaweather-bilder.  Orkade inte ladda hem den appen men kom på att jag har en annan väderapp. Kikade på den och resultatet är det översta på bilden. Den hade glömt att uppdatera sen igår kväll.
En uppdatering senare stämmer det lite bättre. ;-)

Nu ska jag hem och fira ännu ett bra betyg. Jag får minst ett C i samhällskunskap. Läraren skulle fundera lite till. Jag fick en massa D i början av terminen men har avslutat med en massa B så han ville fundera lite till. ;-) Jag är nöjd!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...