torsdag 2 maj 2013

Tjockhult...

Vad skönt det är att få känna att man verkligen har fått sova under natten. Synd bara att det inte blev ett par timmar till. ;-)

Strax ska jag väcka mina monsterungar ♥ och skicka i väg dom till skola och dagis innan jag beger mig iväg till Nynäshamn. Jag ska hänga på låset till bolaget. Som värsta a-lagaren. ;-)
Nynäshamns ångbryggeri släpper Tjockhult Tjinook idag i begränsad upplaga. Bara namnet lockar ju till köp. ;-)

Sen är tanken att jag ska ge mig hem och plugga. Vara lite duktig.

2 kommentarer:

  1. WOW! Den ölen hade jag gärna lagt beslag på! Varför visste jag inte detta????

    SvaraRadera
  2. Mannen hann inte med och köpa några :(
    Hoppas att dem kommer igen *ler*

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...