onsdag 1 maj 2013

Soliga maj!

En lång härlig dag går mot sitt slut. Synd bara att den slutar mindre härligt. Den sena gårdagskvällen kommer igen nu. Med övertrötta barn som är tokspeedade.

Igår var dom desto lugnare. Sebastian och Oskar gick fackeltåg med scouterna och Emilia gick tillsammans med Oskar. Vi var kvar en stund vid brasan innan vi gav upp. Tyvärr har dom godis och sockervadd till försäljning och köerna är läskigt långa. Vi gick hem och myste, trots protesterna från barnen att dom inte fick handla vid brasan.

Idag har grabbarna gått pantjakt med scouterna. Jag och tjejerna gick till dagisgården med matsäck. Strålande solsken! Nu på kvällen passade jag på och plantera lite blommor på balkongen. Sen satte kaoset igång... Peppar, peppar verkar ett lugn vara på väg till slut...

1 kommentar:

  1. Vad innebär pantjakten? De går väl inte i sopkorgar och letar?!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...