måndag 20 maj 2013

Slutet är nära!

Morn morn... klockan är strax efter sex och jag är supertrött. Oskar väckte mig för en halvtimme sen. Han hittade inte läxan han glömt att göra... Plus att jag vaknade när Tony gick före fem med. Känner inte direkt att jag fick sova klart idag.

Det här är sista veckan för vårens kurser!  Känns konstigt. Samtidigt börjar ju sommarens kurser nästa vecka så sommarlovet dröjer fram till midsommar. Jag har ett prov på onsdag och några uppgifter att hinna med innan veckan är slut. Tur att jag har mycket tid på mig!
Vill helst bli klar redan den här veckan. Nästa börjar matten och då lär jag ha fullt upp med den...

Så saknar ni mig den här veckan lär jag sitta vid min läxhörna i vardagsrummet och vara koncentrerad. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...