måndag 20 maj 2013

Ute på min lilla oas...

Sämre studieplats kan man ju ha. ;o)
När termometern visade att det var varmare ute än inne flyttade jag ut på balkongen med datorn. Och vilket bra val jag gjorde! Ska nog lägga lite energi på att rensa det sista (läs städa bort alla leksaker) så jag får tillbaka min lilla oas. Nu hoppas jag bara på att väderprognosen ska ändras. Dom hotar med mycket kyla och regn. Å andra sidan tar jag hellre det nu än senare i sommar. Och vad då sommar, här i Ösmo har vi fortfarande bara vår meterologiskt. Vi får ihop tre dygn med sommartemperatur och sen kommer det ett kallt mellan. Det ska ju upp till fem dygn för att få kallas sommar. Men jo, jag säger sommar nu!

Nä, nu ska jag skriva lite till. Alla obligatoriska uppgifter är inskickade nu. Tänkte försöka få till några för högre betyg med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...