onsdag 15 maj 2013

Psykisk ohälsa och sommarlov!

Hihi. Det där kändes som en passande bild när jag ska skriva ett inlägg om psykologi. ;o) Eller om och om. Jag ska skriva om att jag ska skriva om psykologi. På dagens agenda står instuderingsuppgifter och analys om bland annat psykisk ohälsa och stress. Väldigt intressant! Men också tungt. Det väcker mycket nya frågor men ger på samma gång en del svar, speciellt kring mitt mående förra året och även tiden innan det.

Förutom psykologin, som ska göras hemma vid datorn, ska jag ha administration och religion idag. Det ska bli så skönt att få avsluta administrationen nästa vecka. Det känns inte riktigt som min grej. Men jag hade gärna läst mer religion. Men jag ska i alla fall få fördjupa mig i förra terminenes favoritämne i sommar - historia.

Nä, nu ska jag sätta fart så jag hinner lite innan det är dags att gå. Ut i sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...