tisdag 14 maj 2013

Det kom ett paket!

Idag kom det väntade paket från Loppi. Deras Loppi Blogbag kom med posten och innan jag ens har hunnit prova allting hoppas jag för fullt att Arlas nya ost Apetina creamy block smakar riktigt gott. Det är en mjuk vitost som påminner om fetaost, förpackad i tetraförpackning som tål rumstemperatur. Hur perfekt är det inte med en ost som kan förvaras i rumstemperatur när vi är ute med båten?! Middagen i morgon kommer definitivt bestå av Apetina.

Vad fanns det mer i paketet då?

Coop BBQ Hickory och Coop BBQ Chipotle, två såser som jag tror kommer falla maken väldigt mycket i smaken.

Barnängen Shower + Lotion. Duschtvål och bodylotion på samma gång. Smart när man inte hinner eller orkar både duscha och smörja in sig. ;o)

Mildas receptbok Säsongens bästa bakning och tips om deras receptapp. Den ska jag ladda hem. Undrars om jag ska smussla hem den i Sebastians padda. ;o) Vill du ha en egen receptbok kan du beställa den gratis från Milda.se

Ett pysselkit från Stena Line med Nicke Nyfiken. Jättekul för barnen när vi är ute och åker, antingen med båten eller bilen. Eller varför inte hemma som muta när jag passar på och bakar från receptboken. *fniss*

Tack Loppi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...