fredag 17 maj 2013

Betyg, bara ben och ponnysar!

Trots kliande, röda ögon och en extrem trötthet njuter jag för fullt! Idag vaknade vi upp till en riktig sommardag! Så det fick bli premiär för bara ben! Innan har jag haft tunna tights på hela tiden men idag skippade jag dom. Och tjejerna gjorde likadant. Synd bara att jag har lång dag i skolan. Fast jag misstänker att vi kommer sluta tidigare. Det gjorde vi igår med samma lärare. Och innan han släppte iväg oss fick vi betyget. För mig blev det ett C i geografi. Känns bra! Är jättenyfiken på vad jag kommer få i samhällskunskapen.

Efter skolan igår väntade gårdsfest på dagis. Ansiktsmålning, tipspromenad,  ponnyridning, loppis och grillad korv. Vi hade en riktigt härlig eftermiddag och barnen var jättenöjda! Med oss hem hade vi massor med fika, pelargoner och glatt humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...