tisdag 14 maj 2013

Full ös....

Här har det varit fullt upp. I helgen med sol och bad bland annat. Yups, tjejerna badade tillsammans med Andrea's barn i lördags. Dessutom kom grabbarna hem från lägret och berättade att även dom hade badat i helgen. Och dom badade ute i stora havet. Brrr!!! Själv väntar jag ett tag till...

Igår hade jag fullt upp här hemma. Det har jag fortfarande. Nu är jag inne på sista två veckorna på vårens kurser. Det är en hel del som ska lämnas in. Igår fick jag in två uppgifter och hoppas hinna få in nästa idag. Så tystnaden är inte på grund av att jag inte vill blogga längre, jag har helt enkelt bara svårt att hinna med just nu...

Men jag ska försöka bättra mig lite. Bland annat kommer det komma ett inlägg om Loppis Blogbag som jag hoppas kommer i brevlådan idag... :o)

2 kommentarer:

  1. Oj bada utomhus :) modiga barn :)
    Eller ja jag badade också ute tidigt när jag var ung ;)
    Jag hoppas verkligen vi får vår Loppi påse snart, så vi kan blogga lite om innehållet. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, jag hade frös bara jag tittade på barnen. Satt med långärmad tröja på. ;o)

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...