måndag 4 mars 2013

Stackars mig!

Natten kändes lång och samtidigt för kort. Den allra värsta värken har gett med sig. Istället vätskar det sig ganska bra i örat. Men hellre det än tokont.

Var till läkaren. Han såg inget konstigt med mina öron först. När jag efter en stund sa att jag kände hur det rann i öran kunde han se liiiite färgskillnad. Men det var inte bra att det vätskade sig. Övrig förkylning lät bra. Han avslutade med en tio dagars pencillinkur.

Nu ligger jag helt slut på soffan. Dels värker det lite lätt i örat, ringer i hela huvudet och jag har två lediga grabbar som inte tycker dom behöver visa nån respekt för sin stackars mamma....

Hoppas jag mår okej igen imorn, att det blir bättre med lite sömn.

1 kommentar:

  1. åh stackare, hoppas penicillinet börjar hjälpa nu direkt. Krya på dig. Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...