tisdag 5 mars 2013

Mycket bättre och lokalkändis!!!

Igår blev det en lång dag. Dels var jag ju så kopiöst trött av sömnbristen plus att det tar på krafterna att inte höra ordentligt. Hela tiden som jag har dragits med denna förkylning har jag haft ringande i öronen men sen i söndags riktigt tjuter det i hela huvudet. Det är nästan värre än värken jag hade i örat när det var som värst...

Idag är jag mycket piggare men har tyvärr svårt att sortera ljud och lyssna ordentligt på grund av tjutandet... Misstänker att det bara är att stå ut. Tror inte pencillinet kommer bita på den delen... Men men. Jag är ju i alla fall piggare. Och klart man blir piggare när man ser hur snön smälter ute! Finns det nåt härligare?!
Strax ska jag hämta hem tjejerna. Dom slipper gå full dag när jag ändå är hemma. Och för er som inte läser Nynäshamnsposten kan jag berätta att Emilia är med i den idag. Med både bild och kommentar. Synd bara att dom har döpt om henne till Emelie... Dom åkte lilla vasaloppet i fredags och tidningen kom och skrev om dom. Skojs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...