onsdag 6 mars 2013

Sömnbrist och vårtecken!

Jahapps... Då sitter jag här igen. Hemma alltså... Kände mig mycket bättre igår, och gör det fortfarande. Men ringande i öronen gör att jag har svårt att klara av ett normalt samtal hemma och att klara det i skolan skulle bli extremt jobbigt. Tyvärr kan jag inte göra mer än att vänta på att trycket på öronen ska lätta... I natt var det så illa att tinnitusringandet höll mig vaken en timme... Det låter ganska mycket med andra ord... Håll tummarna för en snabb vändning nu...

Gårdagen avslutades bra i alla fall! Barnens kusin Natta kom hit och gjorde mina naglar supersnygga! Jag valde vårgrönt glitter på tipparna! Är så nöjd!!! Men det känns lite ovant så här i början innan jag har vant mig...

Nu ska jag stoppa i mig lite lunch och sen tänker jag trotsa förkylning, tjutande öron och trött huvud och ta mig en lugn promenad i solen!

2 kommentarer:

  1. Har du varit hos farbror doktorn så du vet att det är öroninflammation...det kanske bara är en rejäl vaxpropp

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...