söndag 17 mars 2013

Från ett kaos till ett annat...

Äntligen en stunds lugn och ro. Dagen har hållit på i fullt ös sen i morse. Hemmet har fått sig en makeover. Till hjälp har jag haft Johanna. En bra slavdrivare.  ;-)

Sebastian och Oskar fick flytta in till Emilia och Malin. Att flytta den våningsängen tog sin lilla tid. In i lilla sovrummet har jag och Tony flyttat. Plus ett skrivbord så kan jag slänga in mig med läxorna med. Där sängen stod i vardagsrummet har istället grabbarnas skrivbord fått hamna. Det stora är gjort men det är en del kvar.

Nu ska jag plocka det sista av allt det lösa för imorn bitti klockan sju är tydligen mögelsnubben tillbaka...

2 kommentarer:

  1. Det första som slog mig var vilken snygg Gnagethalsduk som hängde där. Det andra var att sängen till höger skulle vara perfekt till Maja. Får man vara så fräck och fråga var du köpt den?

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni gjort :) Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...