tisdag 19 mars 2013

På g igen!

Efter sista tidens kaos hemma som dessutom satt en massa spår på mina studier har jag idag bestämt mig för att inte tillåta mig att deppa ihop totalt. Vi har möbelerat om så att ingen behöver sova med avfuktningsfläkten och det känns riktigt bra. Och hur trist det än är att vakna med ett huvud som känns alldeles fullt av vadd för att det är för lite luft i lägenheten så ska det inte få ta över mer.

Så fort jag är i kapp med det mest akuta av skolarbetet ska ni få en ordentlig uppdatering av vad som händer i lägenheten. Under tiden ska jag njuta av solsken och förneka decimetrarna med snö som har kommit sen igår. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...