fredag 22 mars 2013

En bra dag!

Idag började dagen riktigt bra. Jag vaknade och kom upp i tid, barnen hann få frukost i tid och alla var på bra humör. Jag fick dessutom börja dagen med ett samtal från en person jag inte pratat med på länge. Riktigt trevligt!! Jag måste bli bättre på att hålla kontakten fram över...

Nu är det lektion som gäller. Administration. Som vanligt finns det en massa dötid med på lektionen. Men jag tänker inte gnälla. Jag hinner ju uppdatera lite här då.  ;o)
Tycker det är skönt att det är fredag idag. Det innebär sovmorgon imorgon. Och några härliga dagar. Imorn ska vi försöka få ordning på det sista efter förra helgens möblerande. Emilia ska på kalas med. På kvällen blir det nog bara en lugn kväll hemma.

På söndag har Sebastian match. Oskar ska på kalas. Och jag är bjuden på bio. Martina tyckte att jag skulle se Cloud Atlas med henne. Yeay sa jag!

Nu ska jag koncentrera mig på den halvtråkiga lektionen och hoppas den går fort så jag får äta min sushi nån gång. Jag och Johanna gjorde så goda i går! :o)

1 kommentar:

  1. Hoppas dagen gick bra och att du får slappa hemma i soffan :) Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...