lördag 23 mars 2013

En aning trött...

Eftermiddagen och kvällen igår sällskapade med huvudvärken som blev värre allt eftersom dagen gick. Efter middag och ett gott, nytt, glas vin var jag helt slut. Så när barnen äntligen var i säng tänkte jag att jag skulle lägga mig och läsa en stund och somna tidigt. Jag surfade lite på mobilen innan jag gav upp. Somnade vid niotiden och vaknade, efter en natts ostörd sömn, vid strax före sex. Jag misstänker att jag var lite trött.
Känner mig inte jättepigg nu heller så det lutar åt att sitta somna om en stund.  Ska nog lyssna på kroppen idag...

3 kommentarer:

  1. Låter bra att lyssna på kroppen :)

    SvaraRadera
  2. Då är vi två som är trötta

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att få sova ut ordenligt, ibland behöver man det. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...