söndag 24 mars 2013

Sol, mögel och plugg...

Yeay! Solen skiner för fullt. Stundvis i alla fall. Och det syns i slänten utanför att solen tar på snön. Sakta men säkert smälter den bort! Härligt!

Mindre skoj är det att jag rensade en låda jordgubbar som ändå smakar mögel. =( Jag som var så sugen på gogubbar... Jag får klara mig utan helt enkelt.

Sebastian och Tony är iväg. Sebastians handbollslag har match idag. Oskar är iväg på kalas. Malin sover och Emilia sitter vid en dator. Jag passar på att starta datorn för att plugga en stund. Jag försöker i alla fall. ;o) Tänkte hinna med lite innan jag ska iväg och träffa upp Martina...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...