onsdag 27 februari 2013

Snörvel, snörvel

Snörvel, snörvel. Promenaden till skolan idag var inte att tänka på. Det var min tur att vakna förkyld idag. Näsan är täppt, en lätt hosta och orken inte riktigt på topp. Men jag har hunnit njuta av solskenet ändå. Härligt! Det var dessutom riktigt behaglig temperatur ute.

Även inne är det behagligt idag. Jag som har levt i långärmat kan idag sitta med bara linne på. Så skönt! Nu kan våren få komma ordentligt så jag slipper ifrån vinterjacka och vinterskor med. Och speciellt på barnen. Men enligt smhi är det tre veckor kvar till våren brukar dyka upp. Hoppas det går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...