torsdag 28 februari 2013

Inte den bästa starten på dagen...

Åh vilken härlig start på dagen. Eller inte. Dels vaknade jag med ont i halsen och sprängande huvudvärk. Dels vaknade tjejerna på härligt bästa-reta-varandra-humör. Precis vad mitt huvud behövde. :-/ Lägg till att jag ska åka och skriva prov ovanpå detta. Känns som att jag hellre skulle bädda ner mig igen... Dessutom är det kallt i lägenheten idag...

Jaja, jag ska fokusera på det positiva. Det är strålande solsken ute, huvudvärken kan förhoppningsvis botas med alvedon och jag har någorlunda koll inför provet.
Får hoppas att jag hinner njuta av solen idag med.

1 kommentar:

  1. Tack fina du för din kommentar <3
    En himla bra inställning tycker jag med att ta dina promenader :) Kämpa på! KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...