fredag 8 februari 2013

Provresultat, mammaprat och väskshopping!

Men åh! Vi fortsätter den här veckan på det positiva temat! Jag har precis skrivit terminens, och veckans, tredje prov. Det kändes bättre än förväntat. Dessutom fick jag tillbaka det första provet jag skrev. Förväntningarna låg på ett E men jag skrev ihop ett C! Känns riktigt riktigt bra!

Eftersom provet jag skrev idag var av den mindre varianten så tog det inte så lång tid att skriva. Vilket betyder att jag fick 1,5 timme över nu. Känns skönt att faktiskt kunna luncha i lugn och ro idag. I vanliga fall har jag ingen lunchtid på fredagarna utan får slänga i mig maten på några minuter.

Måste berätta om gårdagen med. Jag smet hemifrån. Skulle på ett mammaevent som Barnkompetens höll i där Louise Hallin (hon från Knattetimmen) skulle tala. Louise bjöd på många glada skratt, nya tankegångar och en trevlig kväll. Jag hade dessutom härligt sällskap av Martina! Vi passade på att äta en god middag och prata en massa om livets mysterier. Nä, okej då, så allvarliga var vi kanske inte, det var väl lite skitsnack med. *fniss*

Innan jag mötte upp Martina passade jag på att kika efter en ny väska. Fick ju pengar till det när jag fyllde år och på hemmaplan har jag inte hittat nåt. Men skam den som ger sig. Den jag önskade mig var slutsåld överallt. Tyvärr. Å andra sidan hittade jag en annan istället. Jag blev lite fundersam på om jag verkligen skulle slå till först. Den är ganska färgglad. Å andra sidan är ju jag sån. Så jag slog till. Och Martina sa sen att det var en typisk Lindaväska. ;o) Den är riktigt turkosblå, i en helt annan modell än jag har använt tidigare och funkar perfekt som skolväska. Och ja, jag gillade den ju.
 Vad säger ni?
Färgen är mycket mer turkos än vad bilden visar,
det var svårt att få en bra bild.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...