lördag 9 februari 2013

Kunde ju inte låta bli!

Åh, jag hittade den här roliga hos Tjejemorsan och självklart måste jag ju göra den då!
  1. Vad heter du? Linda, svårt att räkna ut va? ;o)
  2. Vem fick du dessa frågor av? Härliga Ewa
  3. Hur gammal är du? Nyss fyllda 35. Tror minsann att jag inte räknas som ung längre.
  4. Är du romantisk? När jag får chansen.
  5. Hur lång är du? Jag krymper så numera är jag tydligen endast 154,5 cm lång...
  6. Vilken ögonfärg har du? Gröna med gyllenstänk
  7. Har du stationär eller bärbar dator? Jag använder laptop men i hemmet finns det både och.
  8. Vilka städer har du bott i? Stockholm enbart. Fast på tre helt olika ställen.
  9. Tycker du om kaffe? Det kan gå an i en hot shot. :-P
  10. Tycker du om att mysa/kela? Ja!
  11. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelskan är nog helt okej och jag borde kunna tyska men nja... Förstår mer än jag kan prata.
  12. Har du någonsin åkt ambulans? Ja... Men inte för egen del. Jag var sällskap åt en vän...
  13. Vad har du för ringsignal? Ai Se Eu Te Pego med MichelTeló. Är riktigt trött på den men har inte hittat nåt bättre ännu...
  14. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? Körsbärsblommor jag fotograferade förra våren.
  15. Kan du byta olja på bilen? Vad är det? ;o)
  16. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nä, men jag har suttit i bilen när andra råkat ut för det...
  17. Vad är det bästa som hänt dig? Min man och mina barn.
  18. Vad är det värsta som hänt dig? Något jag själv ställde till... Och att gå på barnbegravningar...
  19. Har du varit med i tidningen? Yups. Flera gånger.
  20. Har du någon piercing? Bara öronen. Och näsan om jag orkar sätta i smycket igen. Hade öronen fulla i tonåren.
  21. Civilstånd? Jag blev till slut gift. ;o)
  22. Hur bor du? En alldeles för liten hyresrätt.
  23. Vilket är ditt drömjobb? Jag vet fortfarande inte säkert vad jag vill göra med mitt liv. Men något där jag verkligen trivs skulle sitta bra.
  24. Vad har du haft för husdjur? Katt och dammråttor.
  25. Vad arbetar du med idag? Är anställd på McDonald's men har tagit tjänsledigt för att plugga igen betygen på komvux. Det bästa beslutet jag tog under 2012!
  26. Kan du åka slalom? Jag kan ta mig ner för backen i alla fall.
  27. Vad har du för utbildning? Jag fick samhällsprogrammet på gymnasiet men har inte fullständiga betyg...
  28. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Brösten
  29. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Hmmm... Det varierar...
  30. Vem vill du ska svara på dessa frågor? Alla som läser det här! Och glöm inte att meddela mig när det är gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...