torsdag 7 februari 2013

Ta vara på det du har!

Ännu en bra morgon. Lägg många timmars snöande igår och hela världen är vintervit nu. Några små orosmoln på himlen men dom får inte ta över. Bit för bit motas dom bort. En liten lätt ångest med men den är snart över den med. Är på väg för att skriva samhällsprov. Målet är att bli godkänd så ett E duger åt mig. ;-)

Har en stor fundering med. Blev tillfrågad om att göra en sak. Känner mig hedrad att jag blev tillfrågad. Och det handlar om nåt riktigt bra, under en lång tid. Och det är så frestande att göra det. Men jag vet att det innebär en hel del kvällstid borta från familjen och en del att göra. Jag som redan nu är stressad över livet. Men så kommer det saker som gör mig frestad att ändå tacka ja. Dilemma... Men det blir nog bra. Jag hoppas dom hittar nån annan som är rätt för det istället. :-)

Nä, koncentrera mig på provet nu och njuta av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...