torsdag 21 februari 2013

Provresultat, kackel och rödbetor.

Yeah! Vi fick tillbaka resultaten på förra veckans geografiprov. Och tänka sig, ett C hade jag lyckats skrapa ihop. Trots att jag inte hade pluggat riktigt så bra som jag borde ha gjort. Jag känner mig med andra ord riktigt nöjd.

Mindre nöjd är jag med att det kacklas så i matsalen. Ja, det är en matsal men måste man kackla så jäkligt för det?! Skulle ha tagit med öronpropparna Tony gav mig. Får testa om det funkar med lite musik istället. Det sura är att jag skulle vilja ha lite tyst runt mig. Nu sitter det fyra kvinnor och kacklar kinesiska eller nåt annat asiatiskt språk för fullt och stör mig. Jaja, höjer upp volymen till nån bra låt istället.

Ska bara googla recept på nån god rödbetssoppa innan jag ägnar mig åt skolarbetet. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...