torsdag 21 februari 2013

Trött skalle...

Åh vad det inte är roligt med huvudvärk. Den kan få ta och försvinna tack. Inte nog med att det är jobbigt bara med huvudvärk. Jag kom dessutom på att jag har administrationsprov imorn. Jaja... Jag ska nog få ihop det. Det är inte så stort men i alla fall.

Idag provade vi ett nytt recept. Eller maken gjorde det. Jag bad om en rödbetssoppa och hittade ett lagom enkelt recept med få ingredienser. Och smaken blev bra. Tyvärr blev konsistensen inte lika bra. Man skulle koka rödbetorna i bitar och sen mixa. Blev jätteskumt. Så nästa gång ska dom grovrivas istället.

Nu ska jag försöka plugga och bolibompamysa med Malin på samma gång. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...